streda 21. januára 2015

Fauna a flóra zálivu v San Diegu

Pekná kytka 1. Rodové a druhové meno neznáme. Hláste sa, ak poznáte.
Mesto vie človeka občas prekvapiť. Pamätám si, ako som na Filiálke v Bratislave našiel modlivku, inak samozrejme vzácny, chránený teplomilný druh. Po vysvetlení, že železnice v meste sú unikátnym krajinným miestom (pozrite si napr. knižku od Václava Cílka, kde popisuje stanicu Praha-Bubny), som mantisu v meste akceptoval.

Dnešná prechádzka v San Diegu však mojim stoicizmom pohla. Okrem ťažko pomenovateľných, ale nesmierne estetických rastlín, som mal možnosť vidieť celú plejádu zaujímavých živočíchov.

Pekná kytka 2. Rodové a druhové meno neznáme. Identický druh som ale videl na Lesbose.
Asi prvým pekným kúskom bol pelikán. Keď pláva, je podobný labuti, len menej elegantný. Má trochu zadumavý filozofujúci výraz. Ďalšie boli volavky. Jedna sivá, jedna biela. Krásne kusy. A úplnou bombou bol kolibrík. Veľmi fotogenický, ale príliš rýchly. 
Kolibrík.
Toto všetko tu mimochodom žije asi 500 m vzdušnou čiarou od letiska.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára